Friday, January 10, 2014

~ Aan birthday bash ~

As-Salam,

Pelbagai kejadian yang berlaku sepanjang minggu ini. Bermula planning Nina nak buat surprise bday party untuk Aan. Memang best Nina ni. Bila Aan di bawa ke karoke room tu dengan mata tertutup, masuk je dengan iringan lagu 'A Thousand Years by Christina Perri' (lagu cinta saya jugak ni..huhuhuhu), dengan red baloon bertaburan dan memenuhi lantai bilik karoke yang besar tu dan kemudian bila mata dibuka, everbody shout out loud and clear 'Happy Bday!!'... Memang special la Aan malam tu. Bertuah badan. Tema malam tu RED. Sorry la, i ada dress merah je, 'which is i will not going to let myself to wear skirt' anymore. So, i just pick my Hard Rock tshirt and match it with my red seluar, sopan kan? hew.hew.hew.hew..

While we were having fun, suddenly i received a wassap message from my housemate. Terus hati jadi tak sedap and rasa nak balik cepat temankan dia. Kesian dia tinggal sorang-sorang menghadapi bunyi-bunyian...hahahahhahahahah...RASA KAN!!

alololo...cian..cian....

with MIZZ NINA




Kinda like this picture *sigh*






 
masa ni la tengah baca wassap housemate i

apehal 32 nie??????????

nasib baik kita 2 ni comeiii kan NINA ??


Malam tadi tido saya terganggu dengan message dari seseorang yang selalu menganggu saya sejak dari tahun 2012. Sebelum ini saya tak pernah membalas message dari si polan ni. Tapi malam tadi saya betul-betul fedup dengan dia. Kalau dia baca blog ni, tolong la hentikan message saya malam-malam, bukan senang saya nak dapat tido yang berkualiti... Nanti orang akan salahkan saya (walaupun saya tak melayan awk)!!!!!!!!! I said what i should have said .. Now will see what turns out!! Dah terang lagi bersuluh, gambar profile siap ada anak bini, malam-malam nak kacau orang lagi. Puiiiiiiiiiiiiiiiiii. Kang tak pasal-pasal bini dia tuduh saya pulak yang menggatal dengan laki dia tu! Puiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Women out there, please check your husband. Lagi-lagi yang selalu bermessage2 tengah-tengah malam. Saya bercakap melalui pengalaman sendiri, lagi-lagi sewaktu dengan 'dia'. Sebab tu saya dah masak sangat dengan perangai lelaki miang macam ni. Kadang-kadang nak mandi pon bawak hp masuk sekali dalam toilet, tak ke pelik?.. Kalau tido tu sanggup off kan hp tak pon letak bawah bantal. Better check your husband. There's must be something wrong somewhere. Unless husband you tu Prime Minister or 'somebody', of course hp akan selalu berbunyi, orang sana-sini nak mintak perhatian. Tapi bila terjadinya 2 way communication, memang porak peranda la rumah tangga. WOMEN!!..Specially wifey, sila gunakan anugerah yang Allah bagi untuk mengesan kecurangan husband anda. Sila percaya pada gerak hati. Sesungguhnya Allah kurniakan wanita lemah itu dengan kelebihan 6 sense, use it! Tetapi ingat, jangan cepat menuduh, sila la siasat dulu yek....

Lelaki ni kalau dia dah tak nak pada seseorang dan bila dan jumpa orang lain, dia sanggup buruk-burukkan wife dia sendiri pada kawan-kawan dan keluarga semata-mata nak dapatkan sokongan dan green light untuk dia meneruskan niat 'terselindung' dia tu. Jangan tak percaya, saya bercakap atas dasar pengalaman.

dan.... Ada 1 lagi mamat ni, bukan main tanya saya dah kawin ke blom, then dia cakap nak kenal, then dia cakap dia single, pastu mula la cakap tak bahagia dengan wife dia...huhuhuhu... tu semua taktik lama 'dia'... Semua dalam poket la BRO!!

Tuhan tu kalo nak tunjuk, sekejap je. Puas saya cari maklumat pasal mamat Sabahan ni, bukan susah. Malaysia ni bukan besar mana. Tak sampai 5 minit je dah bole tau dia dah kawin. Hahahahahahah.... Kelakar la lelaki ni.

Lepas tau awak tu laki orang, HARUS lah saya tak layan khennn... Buang masa, tak de masa nak layan. JANGAN ADA 2 WAY COMMUNICATION! 
Brooooooooo.... 25 tahun (ke?) saya hidup di kalangan masyarakat yang lelaki nya sangat penipu, jadi setiap penipuan tu tak susah pon nak detect. Belaja dari pengalaman dan percaya pada gerak hati.



.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.













3 comments:

budakbaik said...

Lynn, bestnye dapat bunga. Hehehe. Jangan dilayan lelaki-lelakI durjana itu semua. Buang masa. Block block block, report abuse. Eheh

Bandaq said...

hoi..msj yg last tu power !..hahhahahah..aku nak kenal la dgn lelaki tu..ahahaha..nk belajo dengan dia

Sharine De Costa said...

Bandaq... amboi hanggg... bukan main...