Thursday, December 26, 2013

~ Krismas 2013 ~

As- Salam,

Hari Krismas, 1 dunia bercuti.... Tapi saya juga yang membawa hati lara ke office. Ada baiknya saya siapkan senarai projek supaya tahun 2014 nanti tak bertindih dengan permohonan projek baru.

PATHETIC, adalah perkataan yang paling sesuai saya labelkan untuk diri saya sendiri. Orang lain bercuti dan berehat di rumah, saya pula berhempas pulas buat keje di office. Tapi saya dapat rasakan ketenangan berkerja pada hari cuti termasuk Sabtu dan Ahad... Serious.. Memang tenang dan damai.

Selesai kerja di pejabat, baru teringat saya ada 2 utas jam yang perlu di tukar baterinya... Jadi saya dengan ditemani by my best companion Azura ke Alamanda. Mula-mula memang niat nak tukar bateri jam, lepas tu mula la sesi cari kasut jogging... Dan untuk kesekian kalinya, tak beli jugak kasut jogging tu..... Tapi saya mula melencong ke Nail Parlour. Ber'manicure' dan ber'pedicure' bersama my best companion of the day...hihihihihihihi....









and my best picture of the day......................(dipilih melalui jumlah 'like' terbanyak di IG,weechat dan fb)







No comments: