Thursday, January 19, 2012

~big THANK YOU!!~

Tahun baru 2012 adalah tahun yang membawa rezeki berganda-ganda. Harap- harap rezeki yang melimpah ruah ini tidak berakhir sampai bulan ini. Semoga akan berpanjangan sehingga hujung tahun. Business online aku iaitu http://misssharine.blogspot.com agak memberi rezeki setiap bulan. I'm so happy dan bersyukur dengan rezeki Allah ini...

Bagi aku, rezeki akan datang bila kita selalu memberi..Lagi banyak anda memberi, lagi banyak rezeki anda masuk..

Baru-baru ini, aku telah menerima hadiah yang sangat istimewa dari teman-teman sempena Birthday aku, tetapi birthday aku next month...sebab tu aku rasa sangat bertuah dan berbesar hati menerima hadiah tersebut...

Terima kasih tak terhingga kepada teman yang menghadiahkan aku camera Sony Cybershot 16.2 megapixel dan seorang lagi teman yang hadiahkan aku Perfume CK 100ml...Yeay... memang perfume dah habis, kebetulan dapat plak hadiah...yippieee...




2 comments:

Mafia Rider said...

nanti leh amik byk2 gambo ngan kamera baru....yehhh..... ;-)

Sharine De Costa said...

tu la pasal..kene upah org plak tlg amik kg gmbr :p