Friday, June 3, 2011

Baby Gucci vs Hamster

Assalammualaikum.

Baru-baru ni ada beli hamster. Konon hamster ni akan jadi peneman dan sahabat kepada Baby Gucci. Tapi bila tengok Baby excited gila dengan kawan baru dia, aku macam teragak-agak nak lepaskan hamster ni dalam rumah.. Aku lepaskan sekejap je, abis tunggang langgang rumah aku. Seronok anak aku 'berkawan' dengan hamster tu. Dia kejar, dia duduk atas hamster tu, dia tolak-tolak hamster tu. Aku rasa kalo aku biar lagi lama hamster tu terlepas kuar, mesti lunyai anak aku kerjakan dia... So aku masukkan balik hamster tu dalam sangkar dia. Lagi selamat. Tapi tengok la anak aku tak puas hati dengan hamster tu. Sian dia...errr... i mean sian kat hamster tu..



sesi pengenalan "hello,my name is baby gucci, what's yours?"

setia menanti




















Semoga korang terhibur dengan telatah dia yg nakal gila....

No comments: