Tuesday, May 31, 2011

Why?

Assalammualaikum


Dah lama tak bagi salam yang penuh macam tu. Selalu 'salam' je. Rasa macam poyo pon ada. Tapi tak baik woo kalo bagi short form macam 'akum' nie. Kene la proper, full swing..hihihihih

Why?

Why? I change my theme? Why? I choose this theme? Why?

Sebelum ni aku kagum tengok blog orang lain yang theme dia cantik-cantik belaka. Tertanya-tanya mana la diorang cari theme yang cantik-cantik nie. Of course la tertanya-tanya sebab aku kan beginner. Buta IT plak tu. Hek! Theme ni aku cari hasil tunjuk ajar Cik Ezzah yang duduk sebelah aku kat office nie. Hehehehe... Thanks ye Cik Ezzah, jasamu akan ku kenang. =)

Theme ni menepati kehendak aku sebab color dia cool je, takde la serabut sangat. Dan sesuai dengan tajuk dan konsep blog aku ~IT'S MY LIFE~. Sebab ada gambar sorang perempuan kat situ mewakili aku ler tu yang 'alone and lonely'. =p wek.wek. Masa mula-mula change theme tu, sikit punye kelam kabut aku nyer blog. Iklan tercicir sana sini. Tapi harini aku dah terer sikit-sikit nak edit. Pastu kalau tengok kat header tu ada secawan coffee kan? Ada kan? Itu pon mencerminkan diri aku jugak. Setiap pagi aku akan minum secawan nescafe. Kalo minum milo, aku mesti mengantok datang office. Biarla orang kata tak elok minum hari-hari, sebab dengan cara tu je la aku dapat tahan mata mengantok nie. heeee~ Pompuan tu pon pakai High heels..High heels...5 kali dalam seminggu aku confirm pakai high heel, untuk ke office. And kalo aku duduk sorang-sorang aku mesti layan muzik or baca novel.. Actually tak de keburukan pon kalau anda, anda dan anda masih single. Serious. You can manage your own time, your own money. You can decorate your own house regarding your own interest. You can go anywhere and everywhere you want, without telling or asking for 'someone' permission. Enjoy your life !! ~




Wanita itu 
sendirian di jendela 
merenung ke luar 
mengenangkan nasib dirinya 
memikirkan arah hidupnya 
yang semakin sunyi di telan masa 
yang semakin kabur di telan zaman 
mengharapkan hadirnya sinar 
untuk menerangi hidupnya yang sunyi 
Wanita itu....aku....




Ccecececeewahh.... 1st time reka sajak..eh, sajak ke ni? Ah, layan je la... 
Friends and family, jangan lupa singgah lagi kat blog nie ye, walaupun membosankan. Hehehe.. Ala-ala pemerintahan kuku besi tak?








2 comments:

Nurul Ezzah said...

u dh expert dr i skrg, xyah ajar2 lg...kikikiki

Nurul Ezzah said...

takyah ajar lg, u dh expert skrg..kikikiki