Wednesday, May 18, 2011

POSTO!! posto!!

Harini 18 May 2011, 11.55am..

Tak tau nak wat ape, nak wat perancangan gerakkan orang bertukar pon tak boleh sebab semuanya pengganti perlu di hantar serentak. Paling kesian kat sorang EO tu..Sampai masuk wad sakit jiwa...tertekan. Aku ni pn tggu masa je nak g sana. Tertekan gak nie. Tengah-tengah mengelamun nie, tiba2 Dila, letak bungkusan kat atas meja...Wahhhh...Happy nyer..ada kiriman dari alor setar. Siapa lagi kalo tak kiriman dari mama... Dia hantar Royal Jelly. Dah bertahun makan. Mama yang belikan. Nak harap aku pegi beli sendiri memang tak de la..maheii weiiiii..RM345.70 sebotol ada 90 biji.




Mama cakap royal jelly ni bagus untuk kulit dan melancarkan peredaran darah. Madu daripada Queen lebah. Bukan dari lebah2 biasa..kateeenyerr..... Orang dah bagi, aku makan je la. Mula-mula makan aku allergic ngan royal jelly nie, tapi lama2 dah ok. Dan kulit licin gak la. Ok...that's all for now...Sesapa nak oder Royal Jelly nie leh la contact-contact.Daaa...

No comments: