Wednesday, May 4, 2011

my 'CATCH' on 1 May 2011

1 May 2011 ialah hari pekerja. Kebetulan jatuh pada hari Ahad, so, Isnin 2 May 2011 pown cuti la.. Best wooo... So on 1st May aku g alamanda jalan2 sebab boring duduk kat rumah. Baby Gucci plak sakit, terseliuh n demam. Asyik tido je smpi aku naik boring. G Alamanda, tempat pertama aku tuju sudah tentu MPH bookstore, ingat nak cari novel baru, leh baca,lgpn isnin kan cuti. Tapi aku nmpk sesuatu yang lebih menarik dari novel....

So, ini lah tangkapan pertama aku pada hari itu..hehehehhe...





Lama dah aku cari buku nie, tapi masa baru2 buku ni kuar, aku xberkesempatan nak beli sebab sold out. So, memang langkah kanan aku hari tu.

Jalan2 aku lalu plak famous amous, so, ini adalah 'benda' wajib beli. No nut-my fav...100gram pls...

Pastu baru aku teringat conditioner aku dh nak abis, tinggal nyawa2 ikan je. So, cari salon kat tingkat atas, cari brand ini KERASTASE... Actually benda ni patut pakai seminggu sekali, tp sebab 'keberkesanan' nyer terlampau, aku pakai hari2, pagi2 pegi keje aku pakai lepas shampoo rambut. Al-maklumla, rambut aku ni penuh dengan chemical. Wat kaler 2 kali dalam masa 2 hari, pastu wat curl plak tu, memang aku ni tukang penjahanam rambut sendiri la..hihihih

RM130


Dah jalan g salon kat tingkat atas, nmpk plak parkson. Depan pintu masuk tu memang bersepah kaunter minyak wangi. For your information, sakit macam mana pon aku xakan pakai minyak urut, minyak panas even minyak cap kapak...sejenis minyak je yang aku pakai iaitu minyak wangi. So, ini la hasil 'tangkapan' aku hari ahad haritu.

RM225

Rasanyer ini je 'tangkapan' untuk hari ahad lepas..selain beli eyeliner Cybercolour. Nak beli kasut, xde yang menarik hati haritu...mungkin kene pagi OU kot, OU bnyk kedai kasut..heheheheh.... So, after this maybe nak berblog tentang produk penjagaan rambut yang aku gunakan sebab nyer  aku selalu sangat meng'chemical'kan rambut aku nie sampai rosak. So sekarang ni ialah proses 'pemulihan' rambut..ok friends, thanks for hop in and singgah sebentar disini. Salam. Muahh..




No comments: