Tuesday, April 26, 2011

Sakit Mata~owh TIDAKKK!!

22.4.2011 (Friday) - Bangun pagi je mata bengkak n merah menyala..Memang la bengkak n merah menyala, sebab malam semalam gosok n garu sebab mata gatal sangat2...

(FRIDAY)
After lunch on friday, i went back 2 office n i was so shock because my boss asked me to go home. WAHHHH??!!...W soh aku balik sebab dia kata aku sakit mata. Aku kata allergic je kot boss. Sebab aku nak siapkan minit untuk fail pertukaran PPT N36 tu. ISO kan next Tuesday. So, aku balik la rumah kul 4pm...Alahaiii, lagi sejam je aku nak balik. Pastu sabtu n ahad aku xwat pape, just duduk rumah, lepak-lepak main ngan baby GUCCI. Petang pulak member ajak g zoo negara. Hahahahha..lawak kan? zoo? Mula2 aku pun macam xcaya yang aku BERSETUJU nak ikut g zoo...Hahahaha...gelak lagi...hahahahha...

(SUNDAY)
Sampai je kat zoo, kene bayar RM20 untuk tiket masuk. Shuuuuutttt...mahal gila...aku ingat dalam 5-10 hengget je..rupenyer rm20. Tapi xpe, bayar je la, lagipon dh lama xg zoo. Last dulu masa bapak aku keje kat bukit aman, dia cuti n bwk aku ngan abang g zoo.Masa tu aku xmasuk tadika lagi kot. Ingat2 lupe..heeeeee=)

(ISNIN)
Isnin plak, pagi2 aku g klinik. And doktor ckp kne infection. So, dapat la aku mc 2 hari until Tuesday.Yess!! xpayah semak otak pikir ISO yg xsiap lg. Doktor bagi antibiotik(ubat wajib), ubat tahan gatal n ubat titis mata...Tapi apa yg aku nk bgtau, ubat tahan gatal tu memang power, 10 minit lepas makan confirm tertido...lentokk. Serik aku makan ubat tu. Memang xjadi keje kalo makan ubat tahan gatal tu. So, naik keje nanti xleh la makan ubat tu, bahaya wooo...nanti W ckp aku kuar mlm plak.

(SELASA)
Bangun awal pagi, basuh baju, sidai baju, lipat baju, breakfast capati, makan ubat and lastly aku terlentokkk...memang xleh bukak mata langsung..fuuhhh...bahaya ubat nie.

So, ni gambar2 kat zoo(xbnyk pown) and gambar g klinik...







penat berjalan




penat n panassss

those smile

those cheeks

those lips

those berlagak face

1 comment:

B.Zizzy said...

xajak g zoo