Tuesday, March 29, 2011

~Mengantok leww..Helppp!!~

Kerja banyak nie, sebab semalam aku amik cuti sbb nak bawak abang aku g anta tender kat KDN... Harini menjawap la aku. Dah la keje 'urgent', ngantok plak tu..haihhh... Jeling-jeling jam kat dinding tu baru kul 3.15pm... Adoiiiiillaaaa... Lambat lagi nak kul 5, mata xleh bukak nie...so, seorang kawan sekolah rendah masa aku kat JB send email citer yg bole wat aku ketawa... so, enjoy...



Satu petang yang hening...aku (selamat bin dol ) duduk berehat2 di depan
umah sambil menghisap rokok jenama Thailand(murah skit) huhuhu..sementara
itu anak ku yang berusia 3 tahun sedang bermain2 di ruangan tengah...aku
lihat dia tersenyum sorang2..ape lah yang dia pikir agaknyer...isteriku?ade
kat dapur nun..memasak. bahagia kan famili ku ini...isteri ku mmg ckup rajin
memasak, anak ku pulak petah berkata2 menghiburkan kami se
famili..alahai...aku senyum sorang2 gak bangga memiliki famili ni....

Tgh aku dok senyum2 tetibe anak aku dtg...'abah..mak nak cerai...'
Aku tersentap..mata ku otomatik bepinar..rokok tetap maintain kt mulut..

Tetibe je dia nak minta pepisahan??? Aku ni bkn insan yang lemah,cukup
nafkah zahir batin kat bini aku tuh.
Umah ni pun aku beli pakai nama dia...(aku beli je...dia yang bayar..hehehe)
pas tu keta kt depan umah tu mmg aku dah habis bayar pun khas utuk dia
(kancil 660 thn 1999)hape lagi yang kurang..dengan panas kepala ni aku
terjah dia kat dapur

'YAH, APE KURANG KE KASIH SYG ABE KT AWOK?, APE ABG NI TAK HENDSOME LAGI KE
SMPAI AWAK NAK MITA TUUUUI!!! TERGAMAK AWAK WAT ABG MACAM NIE.....!!!!'

Ape nie bang....susah sgt ke nak bagi?

YAH! AWAK JGN UJI SAYA!

Iye lah..lau berani buat lah...

YAAHHHHH......AWAK MELAMPAU! Kaki aku dah mengeletar,peluh menitik2,idung
aku kembang kempis,kat telinge aku dah terdengar2 lagu Anang..jari jemari
dah sejuk...sanggup kah aku ucapkan perkataan itu....

Iye..buat lah bang OIIIII...saya nak masak gulai ni g lah ambik serai tu
cepat..boboi tak cakap kat awak ke...

HAH SERAI??????? Betuah punyer anak...pelat....

Serai Vs cerai...
B carefull ngan bahasa anak anda...
Jgn biarkan hidup anda diselubungi Misteri....
Hihihihik hukhuk





No comments: