Monday, February 21, 2011

Kamera MAHEII - Part 2

Seperti yang di janjikan, sambungan dari cite mmber beli kamera mahal tu..Ingat lagi x? hujung2 ni nnti nak masukkan gmbr tuan punya kamera ye..tungguuuuu....

So, lepas lepak2 tengok E6 kat Cocobanana, we all decided nak survey Borneo Rainforest jap tengok band apa perform kat sana...OTW g sana, mcm2 la post kami..bila tengok balik gmbr2 ni dalam kereta, kami tergelak sendiri. Kelakar, mcm budak 'happy go lucky'...mcm xde masalah, mcm xcukup umur..padahal??!!...masalah berlambak2...xtau nak kambus katne masalah tu..:p Seperti biasa, tuan punya kamera la yg amik gmbr kami. Konon nak tunjuk bakat la?.. Hampeh..

Errr..Sebelum terlupa, Jue, kawan aku masa study kat UUM dulu soh aku send kat dia resepi Red Velvet Cup Cake

Ingredients


  • 3 eggs
  • 3/4 cup butter
  • 3 cups all-purpose flour
  • 2 tsp. unsweetened cocoa powder
  • 2-1/4 cups sugar
  • 1-1/2 tsp. vanilla
  • 1 1-oz. bottle red food coloring (2 Tbsp.)
  • 1-1/2 cups buttermilk
  • 1-1/2 tsp. baking soda
  • 1-1/2 tsp. vinegar
  • Small chocolate heart-shaped cookies (optional)
  • Powdered sugar (optional)

Directions

  1. Let eggs and butter stand 30 minutes. Preheat oven to 350 degrees F. Line 28 2-1/2-inch cupcake pans with paper liners; set aside.
  2. In medium bowl combine flour, cocoa powder, and 3/4 tsp. salt; set aside. In large mixing bowl beat butter on medium-high 30 seconds. Add sugar and vanilla; beat until combined. One at a time, add eggs; beat on medium after each. Beat in food coloring on low.
  3. Alternately add flour mixture and buttermilk to egg mixture; beat on low to medium sped after each just until combined. Stir together baking soda and vinegar. Add to batter; beat just until combined.
  4. Spoon batter into prepared pans, filling each about two-thirds full. Bake 15 to 17 minutes. Cool in pan on wire rack for 5 minutes. Remove from pans. Cool completely. Top with small chocolate cookies, if desired. Dust with powdered sugar. Makes 28 servings.

So, aku dh penuhi permintaan dia, jadi, rajin2 la wat ye kak JU? Dah wat tu, jgn lupe anta kat rumah aku skali yek?yek?yek? Nama dia bukan JU - ON..ok?, tp Julita Abel...ok? Dulu masa aku wat BBA kat UUM, dari first sem smpi sem 4 kami ni berjiran..Syok berjiran ngan dia, sbb dia baik sgt. Sebab tu sayang kalo lost contact ngan dia..Masa first sem aku dapat tempat di Kolej Telekom..hik.hik... Terus terang cakap kolej tu buruk sgt n takut nak duduk sbb mcm haunted je. Pastu masuk sem 3-4 je terus dapat Kolej Bukit Kachi. Kolej ni terletak di luar kampus UUM, tp kolej ni baru cantik n still wangi..Dah la tu, kami dapat bilik sebelah menyebelah kat tingkat 4 plak tu..pastu plak kami senior kat situ...memang riuh sekampung la aras 4 kolej bukit kachi 1...


 ~yeah, my bff~
                                                                       candid
                                                               penat berjalan
                                                                 xde keje nieee...
~lalalalala..~

ni la tuan punya kamera.. masih single..ada yg berkenan?

Dulu, kini dan selamanya tetap sama....apa yg sama? hanya aku je yang tahu...hihihihi... Actually tuhan je yang tahu sbb dia Master of the universe nyer.

Eh, tp kalo ada sesiapa yang berkenan ngan tuan punya kamera ni leh la send resume kat aku dulu yer..biar aku tapis dlu bakal gf nyer..sbb xsanggup aku tgk dia kecewa lg..:p Peace!








4 comments:

hisyam said...

tuan blog la hantar resume satu.. mana tau. ada jodoh. ;p ;p

mohd said...

oi...oi...ape ni, agak2 la nyonya oii... adoiyaiiii.....mcm mne aku leh ade dlm ni plak, ramai yg bce nt ni.......plzz dont drop my water face....ekekekek.....malu woo......tlg la kaber line ckit :p

Sharine De Costa said...

akekekekek...xramai pown 22 org je yg baca..akekekekekekkeke :p
jgn lupe utang kalah betting yer

Julita said...

eeeeeee...bangga nye aku..hahahhaaa..nti cupcakes siap aku courier kat ngko yerkk..:)