Monday, February 14, 2011

~aDa ApA Dengan VALENTINE?~

Lagi beberapa minit lg menjelang 12am..

Orang cakap esok hari valentine..ada apa dgn valentine?? lagi2 bagi SINGLE MINGLE mcm aku nie? Memang teringin bunga, chocolate, teddy bear...tp, berangan je la kowt??

Dulu mungkin la, xberapa faham lg, tp bila usia semakin meningkat dewasa nie, bagi aku benda2 tu semua APAADAHAL Bukan bunga yg di ingin kan, bukan chocolate yang di idam kan tetapi cukup la sekadar KEIKHLASAN, KETULUSAN sekeping hati yang suci...:')

Bukan senang nak jumpa orang yang betul-betul ikhlas sayang kat kita. Kebanyakan yang aku lihat dr pengalaman kawan-kawan yang ada, ramai yang ingin mengambil kesempatan. Menumpang kesenangan pasangan dan dalam masa yang sama nak 'mengetuk' pasangan. Bagi aku, spesis lelaki mcmni xlayak jadi manusia la, baik jd haiwan atau dalam bahasa kasar dia 'binatang'.

So, di hari Valentine yang akan menjelang beberapa minit lagi, apa yang aku harapkan ialah aku ditemukan dengan orang yang betul-betul IKHLAS dan jujur dengan aku. Dan aku doa kan kawan2 yang lain pn jmpa pasangan yg baik2. Sunyi sebenarnya bila xde pasangan hidup nie. Setiap makhluk Allah jadikan berpasang-pasangan. Jadi, aku hanya berserah dan percayakan janji Allah itu. Semoga pasangan aku tu masih hidup..hikhikhikhik...Where r u darling? are u lost?

Tepat 12am, 14 February 2011-Posted-

1 comment:

SYAM COOK said...

ehermmm...